Wednesday, October 6, 2010

S vs M...... Yang mana satu menjadi pilihan????

"Kau nampak chubbylah..."
"Lainnya kau sekarang.. Dah berisi sikit."

"Eh, kenapa kau kurus ni? Dulu aku tengok kau berisi sikit. Sakit ke?"
"Apasal kau nampak lain sekarang? Cengkung saje. Putus cinta ke?"

Hah, itulah dialog kepadaku dalam 2 situasi yang berbeza.... 6 bulan yang lepas dan 3 hari yang lalu. Aduh ai. Apalah masalah mereka ni semua agaknya. Waktu aku chubby, salah. Aku kembali slim river pun salah juga. Masalah betul mereka ni. Huhu. Punya beria aku on diet ni untuk boleh menyarung kembali pakaian sewaktu slim dulu. Bila dah kurus, kata aku tak sihat pula. Ni yang bikin hati panas saje. Haha.

Tapi, bila fikir balik bagus jugalah sesiapa yang tegur aku ni. Itu bermaksud mereka sentiasa mengikuti perkembangan semasaku. Hehe. Tentang saiz, terpulang pada akulah kan. Asyik nak dengar cakap orang saje, aku pula yang pening. Apa yang penting, aku sihat dan kekal ceria. Saiz baju memang penting. So, antara S dan M... aku pilih dedua... Sebabnya??? Aku dah beli banyak baju untuk kedua2 saiz tu... Hahaha... So, fleksibellah kiranya nanti..;p

7 comments:

tukangtulisnota said...

jelez. l mau?

Anonymous said...

arfa berisi ke??? tak kan??tengok ok je dlm gambar...

DN AZLIMA said...

kawan.... ape kabo? mcm mn skarang? weh x mo la saiz s.... x best.... amik m ya... yang sedang2 saja... ;p

Muhammad Hatta said...

Kena la pegang janji utk diet...semoga dapat mngawal nafsu makan ea... hehe... supaya dapat pakai pakaian saiz S n M... :)

Arfa Ardiya said...

N:Alhamdulillah..sihat. Saya masih seperti ini. Masih belajar untuk menjadi di kalangan yang terbaik. Kamu pula?? Betul ke nak berhent?? Sy ada bc post di blog kamu..
Btw, i like ur stmnt... sy pun nk saiz M je..slesa dgn M agknya...;p

Arfa Ardiya said...

tukangtulisnota:u mau??on dietlah kawan... control selera makan...huhu

anonymous:gambar hanya ilusi...;p

hatta:S dan M mmg mnjadi pilihanku... xde saiz lain lg dah.. sy tlh berjaya..kamu pula bagaimana????;p

Muhammad Hatta said...

Masih dalam proses utk trunkn berat badan setiap petang g joging after balik keje... pingang dh 40 dripada 42.... :)....

Related Posts with Thumbnails