Thursday, March 17, 2011

Lepaskan Keinginan...


 
Kesempatan yang ada memang takkan aku lepaskan semasa keluar membeli-belah di sebuah pasaraya. Orang kata, peluang yang ada di depan mata jangan sesekali lepaskannya. Dah gian sebenarnya nak naik benda-benda ni semua. Macam budak-budak ke? Tak kan? Rasanya, semua orang pernah terlintas di fikiran untuk bermain seperti ini. Haha. Sesekali membawa diri kembali ke zaman itu, seronok juga. Hilang seketika masalah yang membelenggu diri.

 Walau apapun, ucapan jutaan terima kasih aku ucapkan kepada 'brother' yg menjaga di bahagian kanak2 ini kerana memberi green light kepadaku dan seorang lagi temanku untuk berposing di sini. Bukan apa, sebaik sahaja kami berdua melangkah pergi, terdapat 3 orang gadis ingin melakukan seperti apa yang kami lakukan sebentar tadi tetapi kehendak mereka dihalang terus oleh 'brother' tadi. huhu.

 
     Taxi lg kecil dari pemandunya.. haha
 

3 comments:

Adaw86 said...

Haha........ sunggu lapang ya kamu.... berjalan ke sana dan sini untuk melakukan observasi. sampai masa, terperap dalam 'ofis'.. all the best, friend.

Arfa Ardiya said...

haha... sesekali ambil udara yg tak berapa nk segar kat luar sana tu. sesekali jadi budak2 pun best juga. lepas gian... huhu. Terperap di ofis? Hm... coming soon...... ;)

Faiq said...

Observation? Dah dpt idea yg lebih baik? Good luck.

Related Posts with Thumbnails